Zorggroep Noorderboog, Irene

Prinses Irenelaan 4 7941 ES Meppel
Deze locatie is onderdeel van Zorggroep Noorderboog

Waardering van Zorggroep Noorderboog, Irene - Meppel op 20 maart 2019 Interview

Aandoeningen bij de vrouw - overig

Mijn verpleging is erg goed. De verzorging is super. Ze zijn allemaal lief en erg behulpzaam. Er zijn er wel een paar bij die nog wel wat bij mogen leren. Maar dat hoort erbij. En ik krijg elke dag met smaak. De kwaliteit is goed. Niks mis mee. Als ik eens ergens mee zit dan kan ik dat dat altijd bespreken met mijn EEV er. Daar is altijd wel even tijd voor. En als ze een afspraak met mij maken komen ze dat altijd na. Ook als het niet direct kan wat ik vraag, komen ze daar op terug. Er wordt heel veel voor ons georganiseerd. Bingo, sjoelen, bloemschikken of een zangmiddag. En we gaan wel eens op stap met z'n allen. Bijvoorbeeld de stad in of naar de orchideeën kwekerij. Ik neem daar zoveel mogelijk aan deel. Dat vind ik gezellig en het houd mij jong. Mijn kamer vind ik gezellig. Er is ruimte genoeg en ik heb het ingericht met mijn eigen meubeltjes. Ik woon hier met heel veel plezier en hoop hier nog een poosje te mogen wonen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Noorderboog, Irene? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.