Zorggroep Noorderboog, Jan Thijs Seinenhof

De Wijert 59 7981 AH Diever
Deze locatie is onderdeel van Zorggroep Noorderboog

Waardering van Zorggroep Noorderboog, Jan Thijs Seinenhof - Diever op 12 december 2016 Interview

Overige aandoeningen

Ik kan gemakkelijk afspraken maken en ze worden ook goed nagekomen. Afspraken voor de dokter of de tandarts bijvoorbeeld worden altijd goed voor mij geregeld. Ik ben tevreden over mijn kamer. Voor mij alleen is hij groot genoeg. Ik heb een bed en ik kan TV kijken. Meer ben ik niet nodig. Het personeel is altijd plezierig in de omgang. Ze behandelen me altijd netjes en correct. Ook als ik vragen heb kan ik bij hun terecht. Alle informatie over de activiteiten in het huis worden aangeplakt op de verschillende plekken in het huis. Er komen regelmatig koren en ook hebben we wel eens een DJ. Dan kun je plaatjes aanvragen en die worden dan op het TV scherm in het restaurant getoond. Als je wilt kun je meezingen. Ook zijn er wel spelmiddagen, bingo en sjoelen. Er wordt genoeg georganiseerd. Ook wel eens een uitje. bijvoorbeeld naar een kerstmarkt en we zijn naar de nieuwe dierentuin geweest. Ik heb het hier prima naar mijn zin hier. Er wordt goed voor ons gezorgd.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Noorderboog, Jan Thijs Seinenhof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.