Waardering van Zorggroep Noorderboog, Jan Thijs Seinenhof - Diever op 20 december 2017 interview

8.2

Ik vind dat alles heel goed geregeld is, bij deze zorginstelling. Er worden veel activiteiten georganiseerd. Mijn moeder kan zich laten opmaken en haar nagels laten doen. Er wordt regelmatig iets gedaan met muziek. Ook gaat ze met een wandelclub wandelingen maken. Alle medewerkers geven haar de benodigde aandacht. Als ze bijvoorbeeld naar het toilet moet, wordt ze meteen geholpen. Ze draagt altijd schone kleren. Als er iets met haar is, dan krijg ik dat meteen te horen. Ze krijgt ook regelmatig een knuffel van de verpleging. Ik vind ze geweldig. Als ik met mijn moeder naar het ziekenhuis moet, dan vraag ik de medewerkers of ze haar op tijd willen aankleden. Als ik er ben, dan is ze klaar om meegenomen te worden. Verder vind ik het prettig dat ik altijd met mijn vragen bij ze terecht kan. Ze hebben altijd een luisterend oor voor ons.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Noorderboog, Jan Thijs Seinenhof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.