Zorggroep Noorderboog, Jan Thijs Seinenhof

De Wijert 59 7981 AH Diever
Deze locatie is onderdeel van Zorggroep Noorderboog

Waardering van Zorggroep Noorderboog, Jan Thijs Seinenhof - Diever op 2 mei 2019 Interview

Ik vind dat de organisatie heel open is in de communicatie en begeleiding van mijn vader. Ze geven duidelijk aan wat er goed gaat en wat niet. Ook over eventueel door hun gemaakte fouten, zijn ze heel open. Dat waardeer ik. Mijn vader is niet de gemakkelijkste. Hij vraagt soms een speciale begeleiding. Hij kan moeilijk probleemgedrag vertonen. Ik merk dat de medewerkers daar op een goede manier mee om weten te gaan. Ik zie ook dat de medewerkers echt een band hebben opgebouwd met mijn vader. Ik vind dat heel knap. Mijn vader heeft een ruime kamer. Hij heeft geen eigen badkamer. Ik vind dat geen probleem. Ik zie liever dat het geld wat voor de zorg beschikbaar is, besteed wordt aan meer personeel in plaats van aan de accommodatie.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Noorderboog, Jan Thijs Seinenhof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.