Zorggroep Noorderboog, Jan Thijs Seinenhof

De Wijert 59 7981 AH Diever
Deze locatie is onderdeel van Zorggroep Noorderboog

Waardering van Zorggroep Noorderboog, Jan Thijs Seinenhof - Diever op 12 december 2016 Interview

Ik vind dat ik een prettige kamer heb. Hij is groot genoeg voor mij alleen. Ik heb alles wat ik nodig heb. Het verplegend personeel doet altijd zijn uiterste best om het mij naar de zin te maken. Ze zijn altijd aardig en netjes tegen mij. Met mijn PB er kan ik alles overleggen. Die heeft altijd een luisterend oor voor mij. Ook afspraken regelt zij meestal voor mij. En dat gaat ook prima. Er worden allerlei dingen voor ons georganiseerd. Vooral muziek en zang vind ik erg leuk om naar toe te gaan.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Noorderboog, Jan Thijs Seinenhof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.