Waardering van Zorggroep Noorderboog, Jan Thijs Seinenhof - Diever op 20 december 2017 interview

Ik vind het gebouw en de aangeboden activiteiten er goed. Het is een nieuw gebouw met veel faciliteiten. Ze hebben een grote kantine waar van de activiteiten worden gehouden. Ze beschikken over een mooie tuin met vijver waar lekker gewandeld kan worden. Het is heel huiselijk ingericht. Op de afdeling van mijn vader bevinden zich twee huiskamers, zodat er wat meer rust is voor de bewoners. Mijn vader wordt er zeer goed verzorgt. Ze denken bijvoorbeeld heel erg mee over hoe ze zijn kwaliteit van leven kunnen verbeteren. Zo dansen ze onder andere met hem, omdat ze weten dat hij daar van geniet. Ook proberen ze van alles om hem te helpen beter te slapen, omdat hij daar problemen mee heeft.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Noorderboog, Jan Thijs Seinenhof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.