Zorggroep Noorderboog, Jan Thijs Seinenhof

De Wijert 59 7981 AH Diever
Deze locatie is onderdeel van Zorggroep Noorderboog

Waardering van Zorggroep Noorderboog, Jan Thijs Seinenhof - Diever op 6 januari 2018 Interview

Overige aandoeningen

Ze passen zich heel erg aan op het ziektebeeld van mijn moeder. Mijn moeder is nog dement en denkt dat mijn vader nog leeft. Als ze hoort dat hij niet meer leeft, dan wordt ze daar heel verdrietig van. Ze proberen daar goed mee om te gaan en te kijken naar de mogelijkheden van mijn moeder. Ik krijg wekelijks een e-mail met een terugkoppeling van bijvoorbeeld een bezoek van de arts of de status van de medicijnen van mijn moeder. Ze proberen met de beperkte middelen die ze hebben toch de nodige zorg aan haar te verlenen. Als ik afspraken maak, dan komen ze die gewoon na. Er is twee keer per jaar een multidisciplinair overleg. Dit wordt ook aan mij teruggekoppeld. Het is een kleine accommodatie. Je komt gelijk binnen in het restaurant. Hierdoor is het meteen gezellig en uitnodigend. Mijn moeder zit vaak in de centrale woonkamer. Er is vaak muziek in de woonkamer. Het wordt altijd gezellig gemaakt. Het is er ook schoon.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Noorderboog, Jan Thijs Seinenhof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.