Waardering van Zorggroep Noorderboog, Kaailanden - Meppel op 7 december 2017 interview

7.7

Ik vind dat het gebouw er netjes uitziet. Het gebouw is volgens mij nog maar zes jaar oud. In de gezamenlijke huiskamer staan herkenbare spullen van vroeger. Dat vind ik leuk. Mijn moeder heeft een kamer met eigen douche en toilet. Ik vind de kamer goed. Mijn moeder woont kleinschalig. Mijn moeder vindt dat prettig. Zij houdt niet van te veel prikkels om haar heen. Er worden af en toe activiteiten georganiseerd, zoals balspelletjes en knutselen. Mijn moeder vindt het soms leuk om mee te doen. De verzorgenden laten mijn moeder bepaalde klusjes doen, bijvoorbeeld aardappels schillen en de was op vouwen. Zij vindt dat leuk om te toen. Ik vind het goed dat ze haar stimuleren om bezig te blijven. De verzorgenden houden mij goed op te hoogte, bijvoorbeeld als haar medicatie moet worden aangepast. Ik word dan gebeld of persoonlijk aangesproken. Dat vind ik prettig.

Bent u of werkt u voor Zorggroep Noorderboog, Kaailanden? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.