Zorggroep Noorderboog, Kaailanden

Heerengracht 21 7941 JJ Meppel
Deze locatie is onderdeel van Zorggroep Noorderboog

Waardering van Zorggroep Noorderboog, Kaailanden - Meppel op 12 januari 2018 Interview

Overige aandoeningen

Mijn vriendin is erg tevreden over de zorg die ze krijgt en over deze instelling, dat vind ik erg belangrijk. In mijn ogen komt de organisatie bepaalde afspraken, die ook in de zorgleefplan zijn aangegeven, niet na. Het gaat met name over de handhygiëne. Ik zou graag een verbeterplan hebben met regels die nagekomen worden over dit onderwerp. Verder voel ik mij niet altijd gehoord. Soms moet ik heel lang wachten totdat de medewerkers ingaan op mijn verzoek, vind ik. Verder is het gebouw nieuw. Ik vind het gebouw niet echt praktisch. De huiskamer is moeilijk in te richten zodat iedereen uitzicht kan hebben op de binnenplaats. De ruimte is erg beperkt en in mijn ogen is het gelijk vol. Mijn vriendin heeft een mooie lichte kamer. Het parkeerbeleid vind ik dramatisch. Andere mensen parkeren ook in dit vrije parkeerplaats. Het is meestal lastig om op de korte afstand een plek te vinden. Ook betaalde parkeerplaatsen zijn vaak bezet. Daar heeft de instelling helaas geen adequate oplossing voor.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Noorderboog, Kaailanden? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.