Zorggroep Noorderboog, Kaailanden

Heerengracht 21 7941 JJ Meppel
Deze locatie is onderdeel van Zorggroep Noorderboog

Waardering van Zorggroep Noorderboog, Kaailanden - Meppel op 1 mei 2019 Interview

Wij hebben in het zorgplan afgesproken dat mijn moeder betrokken wordt bij de andere bewoners en dat gebeurd nu naar mijn idee niet. Dit is zonder concrete reden en die krijg ik ook niet te horen. Ze ligt nu de hele dag alleen op haar kamer in bed. Dat vind ik erg jammer, want op deze manier krijgt ze geen prikkels. Mijn moeder is altijd schoon. Ze heeft een t shirt aan waar ze in slaapt en overdag ook aan heeft, dat vind ik echt niet kunnen. Mijn moeder heeft met de ene medewerker een betere klik dan met de andere. Zij gaan voor aannames en niet voor de keuze van mijn moeder. Zo zeggen zij bijvoorbeeld, u wilt vast wel een broodje jam hé mevrouw, in plaats van, wilt u een broodje jam mevrouw?. Op deze manier heeft mijn moeder geen kwaliteit van leven meer. Als ik iets vraag, dan gaan de medewerkers heel snel in het verweer vind ik. Ik vind de accommodatie helemaal geweldig, het straalt gezelligheid uit. Wij hebben de kamer van mijn moeder zelf gezellig gemaakt met meubels en foto's.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Noorderboog, Kaailanden? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.