Waardering van Zorggroep Noorderboog, Nijenstede - Steenwijk op 24 november 2017 interview

8.7

De ruimte in de woning is niet goed verdeeld, er zitten te veel schuine hoeken en deuren in het appartement. Mijn uitzicht is geweldig. De medewerkers zijn ijverig, even lief maar ze hebben te weinig tijd. Ze zijn heel vakkundig. Ze hebben mijn partner geweldig verzorgd. Ik heb nu veel last van mijn knie, daar hebben ze me heel goed bij geholpen. Ze maken wel een praatje met me. Ze hebben weinig tijd om te luisteren. De afspraken worden goed nagekomen. Als ik wat vraag dan doen ze dat ook. Als ik wat vraag dan wordt dat geregeld. Er wordt veel geregeld aan activiteiten. Ik ga naar gymnastiek. De begeleiders zijn geweldig. Ik vind dat er veel geld gaat naar de aankleding van het gebouw. Terwijl dit ten koste gaat van het genoegen van de bewoners. Bv in de hal staat een witte bank, oudere mensen kunnen niet uit de bank komen. Er is geen clientenraad meer. Ze kunnen een oproep doen aan de mantelzorgers. Nu is er te weinig contact met het management. Ze hebben een grand cafe gemaakt, maar ze moeten wel betalen voor de koffie. Er is nu een plek waar de bewoners samen kunnen komen. Een keer in de maand is er een gezamenlijke maaltijd.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Noorderboog, Nijenstede? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.