Waardering van Zorggroep Noorderboog, Nijenstede - Steenwijk op 22 januari 2019

  • 8
  • 6
  • 6
  • 6
  • 6
  • 7

Gemiddeld cijfer

6.5
  • COPD

Toelichting

De zorg is de laatste jaren achteruit gegaan. Het warme eten is gewoontjes (geen keuze) en niet meer 1x per week soep. Eerst kwam de broodkar 4x per week langs, nu moeten de bewoners 3x per week hun brood zelf halen. Eerst kregen de bewoners 3x per dag koffie en thee op de kamer, nu krijgen een pakje thee en koffie en moeten het zelf zetten.  Door deze bezuinigingen is er minder persoonlijke aandacht voor de bewoners.Tot slot is het assortiment in de winkel is versoberd en de winkel is minder open. Wel is er een intern restaurant gekomen waar ik blij mee bent (en m'n kinderen en kleinkinderen).

De redactie kan een waardering niet op waarheid controleren. Een waardering is de persoonlijke mening van de inzender.

Reageren en contact opnemen

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Noorderboog, Nijenstede? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.

Partners van ZorgkaartNederland