Waardering van Zorggroep Noorderboog, Nijenstede - Steenwijk op 24 november 2017 interview

7.7
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

Het appartement bevalt mij heel goed. Lekker ruim opgezet en een leuke indeling. Bovendien heb ik een prachtig uitzicht. Het personeel is heel verschillend. De een is beter opgeleid dan de ander. Maar over het algemeen zijn ze allemaal heel attent en vriendelijk voor mij. Ik ben erg blij dat ik hier mag wonen. Ik voel mij thuis en veilig hier. Er wordt goed op mij gelet. Ik zou voor geen goud weer terug willen naar huis. Ik heb het goed hier. Er is alleen niet zo vaak tijd om een praatje te maken. Daar is geen tijd voor. Ze moeten erg op de tijd werken. Nu kan ik gelukkig zelf nog wel van mijn kamer af en zoek wel gezelschap. En ik vermaak me elke dag prima. Ik wil hier nog graag een hele poos blijven.Zoals ik mij nu voel wil ik nog wel heel lang genieten van mijn verblijf hier. En er komt een gezellige tijd aan. Sinterklaas en kerst. Daar kijk ik wel naar uit.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Noorderboog, Nijenstede? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.