Waardering van Zorggroep Noorderboog, Nijenstede - Steenwijk op 24 november 2017 interview

7.7

Het bevalt me hier prima. Ik vind de verzorging heel goed, als je belt dan helpen ze me. Ze besteden echt wel aandacht aan me. Ik wordt geholpen met wassen en aankleden, ze brengen me naar het toilet. Ik mag 1x per week douchen met begeleiding. Ik heb goede contacten met de verpleging. Als ik bv naar de dokter moet dan zorgen ze dat ik op tijd klaar sta. Als ik naar bed toe wil dan brengen ze me naar bed. De woning is groot genoeg voor mij. De meubels zijn een beetje groot. We eten op onze kamer. We doen ook wel een boodschapje bij de Albert Heijn. 1x per maand is er een feestavond, dan haalt een vrijwilliger me op.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Noorderboog, Nijenstede? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.