Waardering van Zorggroep Noorderboog, Nijenstede - Steenwijk op 24 november 2017 interview

• Aandoeningen bij de vrouw - overig

Het bevalt mij uitstekend in Nijenstede. Ik kan mij geen betere plek wensen om mijn oude dag door te brengen. De verzorging is goed en ik geniet elke dag van mijn verblijf hier. Iedereen is lief en behulpzaam. En ik heb, volgens mij, het mooiste appartement van iedereen. Ik woon op de begane grond en kan zo naar buiten met mijn scootmobiel als ik wil. Even een kopje koffie drinken in de stad. Ideale plek en heel erg ruim. En door mijn kinderen is het allemaal gezellig ingericht. Ik voel mij erg op mijn gemak en vooral erg veilig. Er wordt goed op mij gelet en dat voelt goed. Er worden ook veel dingen voor ons georganiseerd. Ik mag graag naar bijvoorbeeld, een zangmiddag of een film gaan. Of als er eens een accordeonist liedjes van vroeger komt spelen. Dan kun je lekker meezingen. Daar geniet ik wel van. Ik ben een tevreden mens. Ik heb geen wensen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Noorderboog, Nijenstede? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.