Waardering van Zorggroep Noorderboog, Nijenstede - Steenwijk op 24 november 2017 interview

7.3
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

Ik krijg een prima verzorging hier, maar er is veel te weinig personeel. Ze moeten bijna hard lopen om hun dagelijkse dingen te kunnen doen. Maar de meeste zijn erg aardig en behulpzaam. Ik voel mij wel er op mijn gemak hier. Ik ben ook blij met mijn appartement. Ik ben niet zoveel ruimte nodig. Ik heb een schitterend uitzicht over het water. Er mankeert helemaal niets aan. Alles is aanwezig. Ik kan mij niet beter wensen. Er worden ook genoeg dingen voor ons georganiseerd. Ik ga daar niet zo vaak naar toe. Door mijn handicap kan ik niet zoveel meer. Ik krijg mijn eten op de kamer. Het smaakt me niet zo erg goed. Ik krijg aangepast eten en dat vind ik niet geweldig. Maar het is niet anders. Ik krijg niet zoveel bezoek, maar ik bel met iedereen. Zo houd ik contact met de buitenwereld. Ik ben een tevreden mens en ben niet zoveel meer nodig. Ik heb een prachtig leven gehad.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Noorderboog, Nijenstede? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.