Waardering van Zorggroep Noorderboog, Nijenstede - Steenwijk op 24 november 2017 interview

8.2
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

Ik word hier met iedereen heel goed opschieten. Bovendien krijg ik hier een hele goed verpleging. Ik heb niets te wensen. Ik ben zelf ook altijd vriendelijk voor iedereen en dan krijg je dat ook terug. Er wordt veel voor ons georganiseerd. Bloemschikken en bewegingstherapie. Ik krijg ook veel bezoek van mijn kinderen. Die zorgen er ook voor dat het voor mij zo aangenaam mogelijk is. Er is ook een goed contact tussen mijn kinderen en het huis. Als er iets met mij aan de hand is, worden ze daar van op de hoogte gebracht. En ze halen me nog wel eens op. Wat dat betreft gaat het prima met mij. Ik ben ook dik tevreden over mijn appartement. Hartstikke mooie plek en een schitterend uitzicht. Ik heb heel veel ruimte en een eigen douche en slaapkamer. Ook een mooie berging waar ik veel spullen kwijt kan. Er worden ook veel dingen voor ons georganiseerd. Uitstapjes naar een tuincentrum en een boottochtje als het mooi weer is. Ik kan daar echt van genieten. Ook van het eten kan ik echt genieten. Keuze genoeg en veel afwisseling. Ik heb het prima naar mijn zin hier en wil hier nog wel graag een poosje genieten hier van mijn oude dag.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Noorderboog, Nijenstede? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.