Waardering van Zorggroep Noorderboog, Nijenstede - Steenwijk op 24 november 2017 interview

7.8
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

Ik wordt heel erg goed verzorgd. Iedereen doet zijn uiterste best om het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Maar je kunt aan alle dingen merken dat er minder personeel is dan een paar jaar terug. Het personeel heeft het veel drukker. Het is ook minder gezellig geworden. In het verleden kwamen de meisjes wel eens even bij mij zitten om een praatje te maken, maar dat is er niet meer bij. Er zijn veel stagiaires en invalkrachten en daar krijg je niet zo 'n band mee. Maar ik verveel mij nooit. Ik mag graag lezen en TV kijken. En ik krijg regelmatig bezoek van mijn kinderen en kennissen. Dat vind ik altijd erg gezellig. Eten doe we op het Woonplein op de etage en op maandag gaan we gezamenlijk eten in de grote zaal beneden. Dat vind ik ook wel erg gezellig. Ik kan bovendien elke dag wel deelnemen aan een activiteit als ik dat zou willen. Ik ga naar koken en bewegingstherapie en zingen. Ook gaan we vaak wandelen of als het slecht weer is, spelletjes doen. Daar helpen altijd veel vrijwilligers bij. Ik heb een hele mooie kamer met een schitterend uitzicht. En heel erg licht. 's Zomers zit ik heerlijk op mijn balkon. Ik kan mij geen betere plek wensen. Er zijn winkeltjes en een kapsalon.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Noorderboog, Nijenstede? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.