Waardering van Zorggroep Noorderboog, Reestoord - Meppel op 28 maart 2019 interview

7.8

Het is hier goed. Er is veel gezelligheid en ik heb veel contacten met de bewoners. Ik mag graag naar activiteiten gaan zoals, sjoelen en een praatgroep. Mijn appartement is goed. Het is groot genoeg voor mij alleen. Ik zit ook op een mooie plek. Er is buiten veel te zien. De omgang met de zusters is goed, ze zijn heel aardig voor mij en zeker behulpzaam. Ik word gewassen en er is hulp bij het aan- en uitkleden. Ze proberen op tijd te komen, maar er is weinig onderling overleg. Ik zit te wachten op de ene zuster, maar dan komt er in eens een hele andere zuster. Ze proberen tijd vrij te maken als ik ergens mee zit. Er wordt altijd naar een oplossing gezocht.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Noorderboog, Reestoord? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.