Waardering van Zorggroep Noorderboog, Reestoord - Meppel op 28 maart 2019 interview

8.3
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

Ik had het niet beter kunnen treffen met mijn appartement. Ik heb een schitterend uitzicht op het water en op het park. Heerlijk rustgevend. Ik heb het sowieso erg naar mijn zin hier. Iedereen is lief en zorgzaam voor mij. Ik krijg bovendien veel bezoek en daar geniet ik van. Bovendien mag ik graag met de medebewoners leuke dingen ondernemen. Soms naar de film of naar de zang. Maar ook wel naar de bingo of een kwis. Ik kan mij geen mooiere oude dag wensen. Ik neem nog zoveel mogelijk deel aan het normale leven. Ik doe mijn eigen boodschapjes en ga ook wel eens winkelen in de stad. Ik eet elke dag in het restaurant samen met mijn medebewoners. Dat is altijd gezellig. We krijgen soep vooraf en een toetje na. Heerlijk moment van de dag.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Noorderboog, Reestoord? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.