Waardering van Zorggroep Noorderboog, Reestoord - Meppel op 28 maart 2019 interview

• Aandoeningen bij de vrouw - overig

Ik heb een geweldig mooie ruime,, gezellige, kamer. Alles is aanwezig. Een badkamer, een grote slaapkamer en een eigen keukentje. Kan niet beter. Ik krijg niet zo heel veel zorg, maar de dingen die ze voor mij moeten doen, doen ze met liefde. Dat merk ik aan alles. Niets is ze teveel. Ik krijg heel veel bezoek en dat vind ik heerlijk. Mijn kinderen komen vaak en ook mijn vriendin. Als er wat wordt georganiseerd ga ik daar zoveel mogelijk naar toe. Dat vind ik erg gezellig en je spreekt zoveel mensen. Ik zoek de gezelligheid wel op. Als ik ergens met iemand over wil praten kan dat ook altijd. Ik voel mij erg op mijn gemak in dit huis en ben heel gelukkig met iedereen om mij heen. Het is bovendien een veilig gevoel dat er direct mensen klaar staan als het nodig mocht zijn. Ook voor mijn kinderen is dat fijn. Ik hoop hier nog lang te mogen wonen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Noorderboog, Reestoord? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.