Waardering van Zorggroep Noorderboog, Reestoord - Meppel op 28 maart 2019 interview

7.8
  • Aandoeningen bij de vrouw - overig

Ik heb een prettige kamer om in te wonen. Het is er gezellig en knus. Ik mag er graag zitten om een boek te lezen. Ik word bovendien heel goed verzorgd. Ze zijn allemaal aardig voor mij en helpen mij zoveel mogelijk. Ik hoef nooit te vragen naar iets. Ze weten gewoon waar ik behoefte aan heb en dat krijg ik dan ook. Ze doen veel extra dingen voor mij. En ze stoppen me wel eens lekker is. Ik krijg heel vaak bezoek van mijn kinderen en dat vind ik heerlijk. Zij regelen ook alles voor mij en hebben een goed contact met het huis. Ik voel mijn heel erg thuis hier. Ik krijg lekker te eten en ze zijn er voor mij als het nodig is. Ik heb niets te wensen. Het is goed.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Noorderboog, Reestoord? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.