Waardering van Zorggroep Noorderboog, Reestoord - Meppel op 28 maart 2019 interview

• Aandoeningen bij de vrouw - overig

Ik vind dat ik een heel prettig appartement heb met een mooi uitzicht. En ik heb heel fijne mensen om mij heen die mij elke dag verzorgen. Iedereen is lief en erg zorgzaam. En ik kan alles met ze overleggen. En als ze iets met me overleggen wordt dat genoteerd. Er zit wel verschil tussen de verschillende mensen, maar ik kan met vrijwel iedereen goed overweg. Als ik iets te bespreken heb doe ik dat meestal met mijn kinderen. En er is van alles te doen. Soms bingo, een kwis, samen bewegen en soms een zangmiddag of een koor dat komt zingen. Ik mag daar graag naar toe gaan. En met mooi weer ga naar buiten en een wandeling maken. En op mijn kamer mag ik graag lezen en puzzelen en ik kijk graag TV. Het eten is ook goed. We eten gezamenlijk in het restaurant. Dat vind ik ook erg gezellig. Ik vind dat ik een mooi leven kan leiden in dit huis. Ik ben tevreden en blij dat ik hier mag wonen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Noorderboog, Reestoord? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.