Waardering van Zorggroep Noorderboog, Reestoord - Meppel op 28 maart 2019 interview

• Aandoeningen bij de vrouw - overig

Ik voel mij erg thuis op mijn kamer. Een prachtig uitzicht. Ik ben erg tevreden met de spullen die ik om mij heen heb. Ik heb veel bewondering voor de mensen die mij dagelijks verzorgen. Ze zijn lief en ze zijn er als je ze nodig hebt . Het is een veilig gevoel dat ik een beroep op ze kan doen wanneer dat nodig is. Ze zijn zo zorgzaam en lief. Ik kan het nooit beter krijgen. Er wordt heel veel georganiseerd en ik doe daar zoveel mogelijk aan mee. Alle activiteiten staan in het blad dat we elke maand krijgen. Teveel om op te noemen. En als ik ergens mee zit kan ik daar altijd over praten met mijn ev er. Maar de meeste dingen bespreek ik met mijn kinderen. Het eten is ook goed. Er is een meerkeuze menu. Dus er is altijd wel iets bij wat mij lust. Ik heb het ontzettend naar mijn zin en hoop hier nog lang te mogen wonen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Noorderboog, Reestoord? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.