Waardering van Zorggroep Noorderboog, Reestoord - Meppel op 28 maart 2019 interview

7.5

Ik was liever thuis, maar het is goed hier. Na het ziekenhuis heb ik nog even thuis gewoond maar dat ging echt niet meer. Ik ben tevreden met mijn appartement. Ik moest wel veel spulletjes thuis laten, want ik heb de ruimte hier wel nodig voor mijn rollator en de rolstoel. Ik heb een balkon wat fijn is vooral bij mooi weer. De omgang met de zusters is heel goed. Elke morgen komen ze mij verzorgen en meestal zijn ze op tijd. De afspraak qua tijdstip voor het verzorgen proberen ze zo goed mogelijk na te komen. Ik mag graag luisteren naar een zanggroep of ik ga naar de bingo. Het eten vind ik best wel goed. Ik kan elke dag kiezen uit 2 menu's.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Noorderboog, Reestoord? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.