Waardering van Zorggroep Noorderboog, Reestoord - Meppel op 28 maart 2019 interview

Ik woon hier nu krap een jaar en ik moet toch nog steeds een beetje wennen. Ik mis mijn eigen huisje nog steeds. Ik vind de zusters hartstikke goed, ze zijn behulpzaam en ze zijn heel aardig. Ik heb veel verzorging nodig en de zusters doen het goed. De zusters zijn altijd op tijd, de afspraken worden dus goed nagekomen. Ze luisteren ook als ik wat te vragen heb. Ik heb het hier heel fijn. Over mijn appartement ben ik tevreden, iedereen zegt van de familie, ma wat zit je hier toch mooi. En daar ben ik het helemaal mee eens. Ik hou niet zo van de activiteiten die hier zijn. Waar ik wel graag na toe ga is de nagelstudio. Ik kan zelf mijn nagels niet meer knippen. De nagels worden dan ook mooi gelakt.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Noorderboog, Reestoord? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.