Waardering van Zorggroep Noorderboog, Reestoord - Meppel op 28 maart 2019 interview

8.3
  • Aandoeningen bij de man - overig

Met de meeste mensen van de verpleging kan ik goed overweg. De een ligt je beter dan de ander. De meeste kunnen wel tegen een grapje. Ik heb een eev er waar ik een geweldig goed contact mee heb. Daar kan ik ook alles mee bespreken. Ik doe ook mee aan allerlei activiteiten. Dat vind ik geweldig om mee te maken. Ik heb met een paar mensen een hele speciale band. Ik heb een geweldig groep mensen om mij heen die mij helpen om mijn leven zo aangenaam mogelijk te maken. En ik doe zelf ook zoveel mogelijk mijn best om een zo plezierig mogelijk leven te hebben hier. Ik voel mij echt geweldig thuis en vooral erg veilig. Iedereen staat voor mij klaar en dat waardeer ik bijzonder. Ook eten doe ik samen met mijn medebewoners. En er is ook een vrijwilliger die vaak leuke dingen met mij doet. Even de stad in bijvoorbeeld. Of samen muziek luisteren. Daar geniet ik echt van.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Noorderboog, Reestoord? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.