Zorggroep Noorderboog, Reggersoord

Reggersweg 1 7943 KC Meppel
Deze locatie is onderdeel van Zorggroep Noorderboog

Waardering van Zorggroep Noorderboog, Reggersoord - Meppel op 6 januari 2018 Interview

Overige aandoeningen

Mijn cliënt zag er altijd verzorgd uit. Hij was zelf ook positief over de verzorging. Er werd een band opgebouwd met hem. Af en toe werd er een grapje gemaakt. Het contact was laagdrempelig en positief. Hij kon niet meer naar huis. Hij twijfelde op een gegeven moment. Hij voelde zich hier inmiddels zo op zijn gemak, dat hij besloot te blijven. Ik vind het een hele prestatie van het team om dit voor elkaar te krijgen. Hij kreeg een andere kamer met meer ruimte. In eerste instantie had hij een kleine kamer in een verouderd gedeelte van het gebouw. Later kreeg hij een ruimere kamer in het gerenoveerde gedeelte. Vanuit de begeleiding had ik regelmatig contact met zijn verzorgende. Er werd met mij meegedacht in de vorm van multidisciplinaire overleggen en vervolgens werden de gemaakte afspraken ook nagekomen. Als de verzorging vastliep, dan werd er contact met mij opgenomen of ik nam contact met hen op.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Noorderboog, Reggersoord? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.