Waardering van Zorggroep Noorderboog, Reggersoord - Meppel op 11 december 2017 interview

7.7

Mijn vader is heel ernstig ziek. Hij heeft heel veel pijn. Er worden afspraken gemaakt met de arts over pijnbestrijding. Tussen mij en sommige verzorgenden bestaat een verschil van inzicht over de mate van pijnbestrijding. Ze vinden dat mijn vader teveel krijgt. Ze proberen het voortdurend uit te stellen. Na veel gemopper mijnerzijds gaan ze overstag en krijgt hij het uiteindelijk toch. Ik ben verder zeer tevreden over de zorg die mijn vader krijgt. Er worden veel activiteiten georganiseerd of ze organiseren dagjes weg. Mijn vader kan daar nog wel aan mee doen. Het is een bosrijke omgeving. Je kunt daar alle kanten op wandelen. Het ligt naast het ziekenhuis. Deze instelling is verbonden met het ziekenhuis via een ondergrondse gang. Voor mijn vader is dat ideaal, want hij moet regelmatig voor behandeling naar het ziekenhuis.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Noorderboog, Reggersoord? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.