Waardering van Zorggroep Noorderboog, Reggersoord - Meppel op 27 december 2017 interview

7.5

Mijn zus verblijft hier al heel wat jaren. Al die jaren is er sprake van nieuwbouw, maar dat is tot op heden niet gebeurd. Mijn zus heeft een gezellige kamer, die wij mochten inrichten naar eigen inzicht. Door de vele wisselingen kon je merken dat het team niet op elkaar ingespeeld was en er onrust heerste. Dat is gelukkig nu wat beter, er komt structuur in. Ik ben tevreden over de verzorging die mijn zus krijgt. Dat is ze zelf ook. De medewerkers zijn meestal aardig. Er is ook weleens tijd voor een praatje. De medewerkers activeren mijn zus om mee te doen aan activiteiten. We kunnen altijd de juiste persoon vinden voor vragen en opmerkingen. Het eten van mijn zus wordt gemalen en dat vindt mijn zus niet lekker. Daarentegen krijgt ze wel een lekker toetje.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Noorderboog, Reggersoord? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.