Waardering van Zorggroep Noorderboog, Reggersoord - Meppel op 21 december 2017 interview

8.5

Ze proberen het gebouw zo gezellig mogelijk te maken en in te richten. Het gebouw zelf is niet meer zo up to date en staat ook op de nominatie om te worden afgebroken. De medewerkers geven altijd antwoord op onze vragen. Mijn moeder kan het allemaal niet meer zelf aangeven, als er wat is. Als wij iets ontdekken, dan spelen we dat door aan de verpleging. Ze houden haar zelf ook in de gaten en vragen haar geregeld hoe het gaat. Dat vind ik erg fijn. Ze luisteren goed naar wat wij te vertellen hebben. Daar ben ik tevreden over. Ik vind dat ze het nog zo gezellig mogelijk proberen te maken voor mijn moeder met leuke uitstapjes, zoals een dagje naar een tuincentrum, of handwerken. Ze proberen nog zoveel mogelijk te stimuleren dat mijn moeder en de andere bewoners daaraan meedoen. We zijn tevreden met deze instelling. De verzorgenden zijn lief voor haar en dat vind ik erg fijn.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Noorderboog, Reggersoord? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.