Waardering van Zorggroep Noorderboog, Zonnekamp - Steenwijk op 21 december 2016 interview

7.8

De ene keer gaat de verzorging goed en dan andere keer niet. Dat ligt er aan wie er is. De ene keer heeft mijn man bijvoorbeeld schone kleren aan en de andere keer niet. De medewerkers gaan goed met mijn man om. Ze zijn lief voor hem. Als er iets met mijn man is, dan krijg ik een telefoontje. Of als ik kom, dan zeggen ze het dan. Mijn man heeft een persoonlijk begeleidster en daar kan ik ook goed mee praten. Het is er netjes maar niet altijd schoon. Dat ligt er aan wie er is en ze hebben soms ook geen tijd. Er is soms maar één medewerker op de groep om de bewoners naar bed te helpen. Dat vind ik een beetje te weinig.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Noorderboog, Zonnekamp? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.