Zorggroep Noorderboog, Zonnekamp

Oyershoeve 1 8331 XR Steenwijk
Deze locatie is onderdeel van Zorggroep Noorderboog

Waardering van Zorggroep Noorderboog, Zonnekamp - Steenwijk op 3 december 2020 Geverifieerd

N.v.t.

Delier

De vraag of de zorg aansluit bij mijn man is een lastige vraag. Mijn man is tegen de verwachting in na een delier erg goed opgeknapt, daardoor verblijft hij nu eigenlijk op een verkeerde afdeling. We zijn bezig om voor mijn man een ander verpleeghuis te vinden zodat we dichterbij onze kinderen komen te wonen. Het meest tevreden ben ik over aandacht en zorg voor mijn man. Ze doen hun best om het voor hem zo aangenaam mogelijk te maken. De verzorging komt graag even bij hem langs om te helpen met een puzzel en dat vind ik fijn. Ook vind ik het fijn dat ze helpen met het videobellen, zodat we dagelijks contact kunnen hebben. De omgeving waar hij verblijft nodigt ons uit om samen te wandelen. Ik heb eigenlijk geen klachten. Wat wel eens voorkomt is dat het niet duidelijk is wat er voor afspraken zijn of dat er niet aan de gemaakte afspraak gehouden wordt. Dit kan ik dan wel met de verzorging bespreken en dan is er vaak wel een duidelijk reden waarom het anders liep dan ik had verwacht.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Noorderboog, Zonnekamp? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.