Zorggroep Noorderboog, Zonnekamp

Oyershoeve 1 8331 XR Steenwijk
Deze locatie is onderdeel van Zorggroep Noorderboog

Waardering van Zorggroep Noorderboog, Zonnekamp - Steenwijk op 1 mei 2019 Interview

Ik ben zeer tevreden over het verloop van de afspraken. Ik vind dat mijn tante liefdevol verzorgd wordt. Ze wordt op tijd gewassen en krijgt altijd schone kleding aan. De medewerkers gaan heel goed met mijn tante om, ze zijn vriendelijk en hebben passie voor hun vak. Er wordt gezorgd voor een goede kwaliteit van leven, zo wordt bijvoorbeeld haar rolstoel aangepast en er wordt op tijd eten en drinken aangeboden. Er worden activiteiten georganiseerd en mijn tante kan daar erg van genieten. Ik kan iedereen aanspreken en ik kan altijd met mijn vragen terecht. De accommodatie is het laatste half jaar mooi opgeknapt. De kamer van mijn tante is op zich wel goed. Ik zou het wel fijn vinden als ze een eigen douche en toilet zou hebben. Het eten wordt aangeleverd en mijn tante eet er goed van.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Noorderboog, Zonnekamp? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.