Zorggroep Noorderboog, Zonnekamp

Oyershoeve 1 8331 XR Steenwijk
Deze locatie is onderdeel van Zorggroep Noorderboog

Waardering van Zorggroep Noorderboog, Zonnekamp - Steenwijk op 10 mei 2019 Interview

Ik vind dat mijn moeder goed verzorgd wordt, er wordt genoeg aandacht aan haar geschonken en ze benaderen haar met liefde. Wat ik jammer vind, is dat de persoonlijke verzorging soms wat te kort schiet. Er worden leuke activiteiten aangeboden en mijn moeder doet aan een paar daarvan mee. Mijn moeder heeft een persoonlijk verzorger die ons keurig op de hoogte houdt en ik kan hem ook alles vragen. Vier keer per jaar hebben wij een mdo waar wij voor uitgenodigd worden. Het gebouw is gedateerd en zo ziet het er ook uit. De inrichting vind ik wat ouderwets. Het is wel schoon. Mijn moeder heeft een prima bed en ze wordt goed in de gaten gehouden door middel van een camerasysteem met bewegingssensor. Mijn moeder heeft een mooie ruime kamer voor zichzelf. Soms wordt er zelf gekookt, maar meestal komt het eten uit de centrale keuken.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Noorderboog, Zonnekamp? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.