Zorggroep Noorderboog, Zonnekamp

Oyershoeve 1 8331 XR Steenwijk
Deze locatie is onderdeel van Zorggroep Noorderboog

Waardering van Zorggroep Noorderboog, Zonnekamp - Steenwijk op 2 mei 2019 Interview

Ik vind de verzorging van mijn kennis goed. Ik kan altijd een gesprek met ze voeren en dan wordt er goed naar me geluisterd. De medewerkers zijn altijd vriendelijk en bereid om een praatje te maken. Er worden veel activiteiten georganiseerd, zoals bijvoorbeeld gym. Er komen weleens dieren van de kinderboerderij die de bewoners dan mogen aaien en voeren. In de centrale hal worden er optredens verzorgd door onder andere een accordeonist en een koor. Mijn kennis gaat erg achteruit in haar dementie en daar kan iedereen goed mee omgaan, er wordt goed op haar gelet. Het gebouw is een beetje aan het dateren vind ik. Er hangt een bepaalde lucht en ik denk dat als er wat meer geventileerd zou worden dit minder wordt. De kamer van mijn kennis vind ik rijkelijk klein. Ik vind het jammer dat zij geen eigen douche en toilet heeft.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Noorderboog, Zonnekamp? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.