Waardering van Zorggroep Noorderboog, Zonnekamp - Steenwijk op 20 december 2016 interview

9.8

Mijn moeder heeft eerst ergens anders gewoond en dat was een crisisopvang. Toen zij bij Zonnekamp kwam wonen, was dat een verschil van dag en nacht. Zonnekamp had en heeft een huiselijke sfeer, het is er gemoedelijk en ze namen de tijd voor mijn moeder. De verzorgenden zijn lief en zorgzaam. Als ik iets met ze bespreken wou, dan kon dat op de afgesproken tijd. Ze namen dan ook de tijd voor mij. Het gaf mij een goed gevoel dat mijn moeder daar woonde. Zij, mijn moeder, vond het daar erg fijn . Er was een ruimte waar je wel even kon gaan zitten, maar daar kon je alleen automatenkoffie krijgen. Het restaurant was toen al gesloten. Mijn moeder had een eigen kamer en deelde haar badkamer en toilet met andere bewoners. De gezamenlijke ruimtes waren gezellig. Er was iedere dag wat te doen voor de bewoners. Ik ben blij dat mijn moeder haar laatste jaren daar heeft doorgebracht.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Noorderboog, Zonnekamp? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.