Zorggroep Noorderboog, Zonnekamp

Oyershoeve 1 8331 XR Steenwijk
Deze locatie is onderdeel van Zorggroep Noorderboog

Waardering van Zorggroep Noorderboog, Zonnekamp - Steenwijk op 1 mei 2019 Interview

Mijn moeder krijgt de zorg die zij nodig heeft. Ik neem echt mijn petje af voor de verzorgenden. Zij hebben veel geduld met mijn moeder. De medewerkers zijn vriendelijk tegen haar. Ze behandelen haar met veel respect. Ze maken kleine gesprekjes met mijn moeder over vroeger en kijken met haar in oude fotoboeken. Het wordt mijn moeder zo comfortabel mogelijk gemaakt. Ze zit het liefst de hele dag in de grote zaal. Ik heb een evv-er die ik heel goed ken, zij houdt me goed op de hoogte en ik kan haar alles vragen. Het sanitair zou wat mij betreft wat moderner kunnen. Het gebouw is altijd schoon. De kamer van mijn moeder vind ik een beetje klein, maar wel goed. De badkamer wordt gedeeld, maar dat vind ik geen probleem want ze kan zichzelf toch niet meer zelf wassen. Het eten wordt aangeleverd en ik hoor daar geen klachten over. Het brood is altijd kakelvers en dat vind ik belangrijk.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Noorderboog, Zonnekamp? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.