Zorggroep Noorderboog, Zonnekamp

Oyershoeve 1 8331 XR Steenwijk
Deze locatie is onderdeel van Zorggroep Noorderboog

Waardering van Zorggroep Noorderboog, Zonnekamp - Steenwijk op 1 mei 2019 Interview

Wij hebben een zorgplan gemaakt waar afspraken over de zorg in staan en over het algemeen worden deze nagekomen. Er wordt in de zorg rekening gehouden met het karakter van mijn moeder. Als ze uit bed wil, dan gaat ze uit bed en als ze wil blijven liggen dan slaapt ze lekker uit. Mijn moeder houdt van schoonmaken en daar krijgt ze alle gelegenheid voor, zonder verplichtingen. De medewerkers betrekken mijn moeder over bij, ze zijn lief voor haar. Ze wordt netjes aangesproken met mevrouw. Er wordt van alles aan gedaan om mijn moeder zich prettig te laten voelen. Er is altijd een mogelijkheid om mijn vragen te stellen en als er iets is, dan word ik op mijn verzoek gemaild. Het gebouw zou wat gemoderniseerd kunnen worden vind ik. Mijn moeder heeft een mooie kamer met ruimte voor haar eigen meubels. De badkamer wordt gedeeld en dat op zich is dat geen probleem. Er wordt op de afdeling zelf gekookt en de bewoners die dat willen en kunnen mogen daarbij helpen. Er worden genoeg activiteiten aangeboden, er is bijvoorbeeld een markt en een kerkdienst. In de centrale hal kan koffie gedronken worden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Noorderboog, Zonnekamp? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.