Zorggroep Noordwest-Veluwe, locatie De Amaniet

Varenlaan 129 3852 CP Ermelo
Deze locatie is onderdeel van Zorggroep Noordwest-Veluwe

Waardering van Zorggroep Noordwest-Veluwe, locatie De Amaniet - Ermelo op 8 december 2018 Interview

Ik vind de kwaliteit van de verpleging erg goed en heel prettig. De communicatie met de arts vind ik minder goed. Ik vind de verzorging echt super. De omgeving van het gebouw vind ik een beetje benauwend. Het staat in een woonwijk. De inrichting van de afdeling vind ik deprimerend. Ik vind het heel naar dat je niet lekker naar buiten kunt kijken. Je ziet geen natuur, dat had mijn moeder thuis wel. Mijn moeder heeft een mooie grote kamer met een gedeelde badkamer en toilet. Dat ze de badkamer en het toilet moet delen vind ik prima. De kwaliteit van de verpleging vind ik heel prettig. Ze hebben oog voor mijn moeder en ze zijn heel betrokken. Er wordt op de afdeling gekookt. Ik kan niet zeggen hoe de kwaliteit van de maaltijden is.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Noordwest-Veluwe, locatie De Amaniet? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.