Waardering van Zorggroep Noordwest-Veluwe, locatie De Arcade - Ermelo op 6 november 2017 interview

7.8

Ik heb meerdere keren aangegeven dat de temperatuur aan de lage kant is, in de slaapkamer van mijn kennis. Dat vind ik heel nadelig. Ook vind ik het niet fijn dat ze in deze tijd van het jaar aangekleed wordt met zomerkleren. Ik vind dat de medewerkers er altijd voor moeten zorgen dat ze goed en warm aangekleed is. Verder ben ik tevreden over de omgang met de medewerkers. Ze zijn lief voor haar. De sfeer is prettig. Ze stimuleren haar om deel te nemen aan activiteiten die georganiseerd worden, zoals zingen en gymnastiek. Ik vind het heel prettig dat ze proberen om haar van haar woning af te krijgen, omdat ze erg op zichzelf is. Wanneer ze geen zin heeft in die activiteiten, wordt dat gerespecteerd. Dat vind ik heel prettig.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Noordwest-Veluwe, locatie De Arcade? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.