Waardering van Zorggroep Noordwest-Veluwe, locatie De Dillenburg - Ermelo op 6 december 2018 interview

7.0

De verzorgenden zijn heel goed voor mijn gezinslid. De ene medewerker vind ik heel lief en zorgzaam en kussen hem goedenacht en de andere doen gewoon hun plicht. De goede medewerkers geef ik een tien en de andere een acht. De zorg sluit aan op wat mijn gezinslid nodig heeft. Ik word wel gezien en gehoord, maar het reageren op mijn vragen valt soms tegen. Het gebouw is heel erg verouderd. De kamer van mijn gezinslid vind ik erg klein. Er wordt gezamenlijk gegeten. Mijn gezinslid is erg op zichzelf en daar wordt hij vrij in gelaten. Het eten komt uit de centrale keuken en mijn gezinslid vind het niet lekker.

Bent u of werkt u voor Zorggroep Noordwest-Veluwe, locatie De Dillenburg? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.