Zorggroep Noordwest-Veluwe, locatie De IJsvogel

IJsbaanweg 37 3851 CP Ermelo
Deze locatie is onderdeel van Zorggroep Noordwest-Veluwe

Waardering van Zorggroep Noordwest-Veluwe, locatie De IJsvogel - Ermelo op 13 december 2018 Interview

Ik vind de communicatie ingewikkeld met al die wisselende diensten. Ik heb een contactpersoon, maar zij werkt parttime. Als ik er ben, is zij er meestal niet. Ik moet het via een andere medewerker dan doorgeven of ik moet haar mailen. De medewerkers luisteren wel en ze zijn van goede wil, maar ik merk dat ze erg druk zijn. Helaas ontbreekt de actie weleens. Soms vraag ik het nog een keer en soms denk ik laat maar. Er werken veel verschillende medewerkers en een tip is om batches te dragen, zodat mijn moeder kan lezen wie er voor haar staat. Ze benaderen mijn moeder heel respectvol. Mijn moeder verblijft op een gesloten afdeling, maar ze is in de begin fase van haar dementie. Ze benaderen haar niet kinderachtig en dat vindt ze zelf heel prettig. Ze geven haar niet het gevoel dat ze een patiënt is, maar dat ze gewoon hier woont. Mijn moeder neemt deel aan een activiteitenprogramma. Ze moest ook geactiveerd worden en dat is goed gelukt. De activiteiten zijn niet op de afdeling zelf, want daar is hier geen tijd voor. Zo gaat ze weleens met een busje weg. Op de afdeling zelf helpt ze bijvoorbeeld mee met aardappels schillen of boodschappen doen. Ze wordt betrokken bij de taken van het personeel.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Noordwest-Veluwe, locatie De IJsvogel? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.