Waardering van Zorggroep Noordwest-Veluwe, locatie De Schauw - Putten op 13 september 2017 interview

Als ik iets vraag of wil weten, dan wordt daar op een correcte manier antwoord op gegeven. Wil ik een afspraak met een dokter, dan wordt dit ook voor mij geregeld. Bovendien plannen ze dit na mijn werktijden in. Verder doen ze er alles aan om het mijn moeder naar haar zin te maken. Ze zijn ook altijd bezig met mijn moeder. Bovendien hebben ze veel geduld voor mijn moeder. Ze zijn heel zorgzaam. Ze weten ook precies hoe ze mijn moeder moeten benaderen, omdat mijn moeder altijd veel aandacht vraagt. Tenslotte is de accommodatie echt prachtig. Alles wordt goed onderhouden en goed schoongemaakt.

Bent u of werkt u voor Zorggroep Noordwest-Veluwe, locatie De Schauw? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.