Zorggroep Noordwest-Veluwe, locatie Elim

Engweg 46 3882 AL Putten
Deze locatie is onderdeel van Zorggroep Noordwest-Veluwe

Waardering van Zorggroep Noordwest-Veluwe, locatie Elim - Putten op 6 december 2018 Interview

Mijn moeder verblijft op de afdeling somatiek. Ik merk dat de medewerkers op de afdeling meer gericht zijn op het lichamelijke en soms vergeten dat mijn moeder ook last heeft van vergeetachtigheid. Ik vind dat ze daar wat soepeler mee om moeten gaan. Ik merk dat het ook aan de medewerker ligt, die op dat moment werkt. Ik kan via het cliëntenportaal mee lezen. De EVV-er zet daar alles in, ook als de arts op bezoek is geweest. Elim is verbouwd en de afdeling somatiek zit boven. Ze dachten dat de bewoners van de afdeling somatiek dan alleen naar beneden konden gaan. Niemand van de afdeling kan zelfstandig naar beneden en er is ook geen balkon. Nu zijn ze bezig om toch een balkon te realiseren, zodat de bewoners wel naar buiten kunnen. De medewerkers zijn namelijk te druk om de bewoners elke keer naar beneden te brengen en weer op te halen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Noordwest-Veluwe, locatie Elim? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.