Zorggroep Noordwest-Veluwe, locatie Ittmannshof

Ittmannserf 1 8071 JK Nunspeet
Deze locatie is onderdeel van Zorggroep Noordwest-Veluwe

Waardering van Zorggroep Noordwest-Veluwe, locatie Ittmannshof - Nunspeet op 3 maart 2016 Interview

Overige aandoeningen

Ik heb een prachtige kamer, Hij is ruim, netjes en gezellig. Het is hier lekker rustig om me heen. Ik heb geloof ik één van de mooiste kamer en heb niets te maken met de verbouwing. Dat is heerlijk. Er worden veel activiteiten georganiseerd, zoals spelletjes, bingo en er is regelmatig een koor. Als het kan ga er er altijd naar toe. We krijgen zaterdag weer een uitgebreide koffietafel en dat is zo lekker. Ik hoor altijd ruim op tijd wat er georganiseerd wordt. Ze doen hier bij het onmogelijke voor me. Als ik op de bel druk komen ze altijd snel en staan ze meteen voor me klaar. Ze zijn hier heel goed voor me. De zusters zijn vriendelijk en bezorgd. Als ik wat vraag maken ze altijd tijd voor me. De zorg die ik krijg vind ik zo fijn. Ze houden veel rekening met mijn wensen en afspraken worden altijd goed nagekomen. Maar alles loopt hier gewoon goed en gaat vanzelf, dus we hoeven niet zoveel afspraken te maken. Als het mooi weer is gaan we weleens met de zusters naar de markt en drinken we met z'n allen gezellig koffie. Mijn zoon is ook heel erg blij dat ik hier zo'n mooi plekje heb en zo goed verzorgd wordt.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Noordwest-Veluwe, locatie Ittmannshof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.