Zorggroep Noordwest-Veluwe, locatie Randmeer

Westeinde 14 3844 DE Harderwijk
Deze locatie is onderdeel van Zorggroep Noordwest-Veluwe

Waardering van Zorggroep Noordwest-Veluwe, locatie Randmeer - Harderwijk op 8 december 2018 Interview

Mijn tante heeft een kamer met uitzicht op het Veluwemeer. Aan de andere kant van het gebouw kijk je uit op het verkeer. Mijn tante heeft een eigen kamer met een klein keukentje en een badkamer. Op het moment is zij altijd op haar kamer. Ik vind de verzorging uitstekend. De maaltijden worden op haar kamer gebracht. Vroeger, toen ze nog kon lopen, kon ze naar het restaurant beneden. Ze doet af en toe nog mee aan het knutselen. Als het mooi weer is wordt ze door de medewerkers nog wel maar het terras van het restaurant gebracht. Er worden regelmatig uitjes georganiseerd, zoals een bezoek aan het Dolfinarium. Daar kan mijn tante niet meer aan mee doen. Wat ik echt interessant vindt is dat alles geregeld wordt als een bewoner overlijdt. Die bewoner wordt in het huis verzorgd voordat hij naar het uitvaartcentrum wordt gebracht.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Noordwest-Veluwe, locatie Randmeer? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.