Waardering van Zorggroep Noordwest-Veluwe, locatie Weideheem - Harderwijk op 13 september 2017 interview

7.3

Er was duidelijke schriftelijke en telefonische communicatie tussen mij en de organisatie. Maar wat ik wel mee maakte, is dat de communicatie langs elkaar heen liep. Ik had twee ouders die daar verbleven. Dus gezamenlijke informatieavonden had via één melding plaats kunnen vinden in plaats van twee meldingen. Afspraken die gemaakt werden, werden grotendeels tijdens kantooruren gepland. Terwijl ik overdag moet werken. Zou dit niet op andere tijdstippen op de dag kunnen. Maar de persoonlijke benadering naar mijn ouders toe vond ik goed. Iedereen wordt als individu gezien. Echter bepaalde informatie over mijn ouders was later bekend bij sommige medewerkers. Ik verbaasde mij daar dan wel weer over. Mijn moeder was iemand, die vroeger behoorlijk actief en veel in beweging was. Waarom zou men dat niet kunnen toepassen door meer met ze te gaan bewegen. Er wordt fysiotherapie aangeboden, maar ze zouden net iets meer kunnen doen door bijvoorbeeld vaker een uitstapje te organiseren. De laatste fase van hun leven rondom medische beslissingen verdient wel meer aandacht. Dus wel of niet behandelen of bepaalde medicatie geven en hoe dat op te starten, dat vond ik moeizaam gaan. Er werd wel geluisterd, maar het ging moeizaam. Verder vond ik de kamer van mijn ouders prima. De kamer was groot en goed voorzien. Maar de centrale ruimte is iets minder. De trappenhuis vond ik onverzorgd uitzien. Er was bijvoorbeeld vieze vloerbedekking. Dit mogen ze wel aanpakken. Je kunt zeker zien, dat het gebouw wat langer bestaat. Kortom het mag wel wat meer onderhoud hebben.

Bent u of werkt u voor Zorggroep Noordwest-Veluwe, locatie Weideheem? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.