Zorggroep Noordwest-Veluwe, Specialistisch Centrum Ouderenzorg Sonnevanck

Sonnevancklaan 2 3847 LC Harderwijk
Deze locatie is onderdeel van Zorggroep Noordwest-Veluwe

Waardering van Zorggroep Noordwest-Veluwe, Specialistisch Centrum Ouderenzorg Sonnevanck - Harderwijk op 13 december 2018 Interview

Afspraken worden ruim van te voren gemaakt. De omgang van de medewerkers met mijn man vind ik super. Er wordt altijd goed naar mij geluisterd. Ze leven ook met mij mee, bijvoorbeeld als ik zelf iets moet doen. De omgeving van het gebouw vind ik mooi. Het gebouw en de voorzieningen zouden iets beter kunnen. Er wordt een nieuw gebouw neergezet. Nu heeft mijn man één kamer en zijn de toiletten en douches voor gezamenlijk gebruik. In het nieuwe gebouw krijgt hij een kamer met een eigen badkamer. Mijn man doet niet aan alle activiteiten mee, maar er wordt wel van alles aangeboden. Soms gaan we er samen naar toe, bijvoorbeeld als er een koor komt zingen. Het principe is dat er in de huiskamer gegeten wordt. Als er bezoek is dan krijgen die ook altijd koffie en thee aangeboden. Een enkele keer gaan we naar de hal waar je ook kunt zitten. Daar staat een koffie automaat waar je voor moet betalen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Noordwest-Veluwe, Specialistisch Centrum Ouderenzorg Sonnevanck? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.