Zorggroep Noordwest-Veluwe, Specialistisch Centrum Ouderenzorg Sonnevanck

Sonnevancklaan 2 3847 LC Harderwijk
Deze locatie is onderdeel van Zorggroep Noordwest-Veluwe

Waardering van Zorggroep Noordwest-Veluwe, Specialistisch Centrum Ouderenzorg Sonnevanck - Harderwijk op 7 december 2018 Interview

De ervaringen die ik tot nu heb, zijn goed. Het nakomen van afspraken en het maken daarvan vind ik wisselend. Ik spreek met de een iets af en een ander die deze afspraak moet nakomen, weet dat dan niet altijd. Ik moet het dan wel eens herhalen. De medewerkers vind ik heel betrokken en ontzettend aardig en geduldig. De medewerkers doen hun best, maar ze zijn in de mogelijkheden soms beperkt qua capaciteit. Ze moeten mijn man wel eens in zijn rolstoel fixeren en dat heeft te maken met het gebrek aan verpleging. Ik vind de inrichting van de afdeling oubollig en de kamer van mijn man klein. Er wordt verwacht dat als mijn man meer dan één bezoeker heeft, dat we dan uit de huiskamer gaan, omdat het anders te druk wordt. We wijken dan meestal uit naar het restaurant, omdat de kamer van mijn man daarvoor te klein is. Als je in de huiskamer een stoel bij de tafel moet aanschuiven, geeft dat veel lawaai. Ik zou het beter vinden als er een extra wielsysteem onder de stoelen zou zitten.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Zorggroep Noordwest-Veluwe, Specialistisch Centrum Ouderenzorg Sonnevanck? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.